OMEGA SUPLIMENT PILIHAN TERBAIK UNTUK SI MANJA YANG KERAP JATUH SAKIT

Asslamualaikum, dan salam sayang buat pembaca dan pengunjung zaravitacorner.blogspot.my..

Sewaktu belum mengenali vitamin shaklee, sekiranya sakit saya, suami mahupun anak wajib ambil ubat. Tapi sejak 4 tahun yang lalu sejak mengenali shaklee, persepsi saya berubah 360 peratus tentang penjagaan kesihatan kami sekeluarga.

Alhamdulillah saya dipertemukan dengan pilihan yang tepat dan Insha Allah ini ada pilihan kami sekeluarga sampai bila bila.

Antara yang menjadi paling setia menemani kami sekeluarga, salah satunya adalah Omega Guard. Cik zara salah seorang peminat tegar Omega. Pantang nampak mesti minta lebih.hehe

Saya mula memberi Omega ketika Cik zara berusia setahun tiga bulan dan sehingga ke saat ini. Alhamdulillah banyak perubahan yang Cik Zara tunjuk :

1. Imun Cik zara semakin kuat, sepanjang setahun zara jarang demam, batuk dan selsema. Kalau adapun masalah2 ini tidak berpanjangan, malah cepat baik

2. Tahap iq meningkat, makin banyak bercakap dan bertanya itu ini sampai mama pun pening nak jawab, hehe..orang kedah kata banyak akai..

Teringat saya suatu masa dulu Cik Zara pernah curi2 makan 13biji Omega (waktu tu mama sangat kecut perut) tapi Alhamdulillah dengan izin Allah tiada apa2 yang berlaku, cumanya lagi bertambah bercakap macam bertih jagung..haha..

Jelas dan nyata yang tiada bahan-bahan kimia, malahan 100% semulajadi dan tiada memberi efek negatif...   

Sudah ramai yang membuktikan keberkesanan Omega Guard untuk anak-anak syurga tersayang. Sekiranya anda nak tahu lebih terperinci tentang omega boleh baca dilink ini..




Testimoni 1

Anak lelaki beliau bebas nebulizer, acute bronchitis sembuh sepenuhnya
Anak perempuan beliau bebas eczema, kulit makin licin, makan makin berselera, badan makin bulat, dan mulut macam bertih jagung 





Testimoni 2

Dah lama tak bagi ubat batuk, selsema sejak guna Omega



Testimoni 3

Masalah Athsma anak semakin baik



Testimoni 4

Mak tak payah makan ubat Kolestrol lagi




Testimoni 5

Berat turun 1.5kg dalam seminggu



Testimoni 6

Good bye to nebulizer



Testimoni 7

Masalah Eczema dah kurang



Sekiranya anda tercari-cari supliment yang lengkap, selamat untuk anak anak tersayang boleh roger saya, Insha Allah komsultasi percuma dan berterusan menanti anda 




Nur 012-5763744
id : 908782

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...