JOM BUANG ANGIN DALAM BADAN DENGAN PETUA NENEK

Assalamulaikum semua, terima kasih kerana sudi berkunjung dan membaca entry saya. Saya doa anda kaya dan berjaya dunia dan akhirat.



Alhamdulillah teringat saya pada cerita kak pah my old ofismate (rindu dengan celoteh kak pah). Apa yang best tentang kak Pah, dia selalu berkongsi pengalaman hidup dia dengan kami semua. Banyak nasihat yang beliau selalu kongsi antara kami yang dianggap sebagai adiknya.

Teringat satu kisah yang kak pah pernah cerita kepada kami semua, beliau kongsikan cerita nenek beliau berusia 90 ++ tapi masih sihat tanpa ada sakit-sakit badan akibat angin, (sewaktu saya menulis entry ini, nenek telah kembali ke rahmatullah kira-kira 3 tahun yang lalu.

APA AMALAN NENEK ITU SEHINGGA BELIAU SIHAT DAN SEHINGGA MENJANGKAU USIA 90++??

Jawapannya : nenek selalu mengamalkan minum air halia iaitu dengan cara ambil halia sebesar ibu jari dan tumbuk dalam lesung,

Kemudian ambil halia yang telah ditumbuk tadi dan masukkan kedalam cawan dan tuang air panas..

Tunggu sehingga sejuk dan minum. itu amalan yg sering dilakukan sehingga akhir hayat beliau.

Mudah je kan! Jom sama-sama kita amal.

Namun jika ibu, opah tidak sempat untuk melakukan seperti tips nenek, saya syorkan cara paling mudah, selamat dan berkesan iaitu dengan mengambil Peppermint Ginger Plus. 



Hanya dengan mengambil 3-4 biji peppermint Ginger Plus....masukkan kedalam air suam.....kacau sehingga larut dan minum. Waktu paling berkesan selepas makan iaitu selepas makan malam.

Wahh, sangat mudahkan, kat mana-mana pun boleh buat cara nie..apa yang penting Peppermint dapat bekerja didalam badan dan membantu anda tidur dengan lena tanpa masalah angin lagi...

Selamat membuang angin...hehe

Bagaimana ingin mendapatkan nya?

Boleh Hubungi atau whatsapp saya (fast response)
Nur 012-5763744
atau
email nbh_gal84@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...