6 SEBAB TERSANGATLAH RUGI LAMBAT JOIN AHLI SHAKLEE

Assalamuaikum dan salam sejahtera komee!! Pagi yang ceria dan penuh barakah. Saya doakan kita semua dilimpahi rahmat dan rezeki berganda-ganda, Aminnn.

Okeh berbalik pada tajuk di atas 6 Sebab Tersangatlah Rugi Lambat Join Ahli Shaklee. 

Kenapa...Kenapa...Kenapa??

1. Seriusly tersangat mudah nak join ahli shaklee. Yuran Serendah RM 69.00 anda layak menikmati semua jenis produk yang ditawarkan oleh Shaklee dengan harga ahli.

2. Dengan harga ahli anda dapat membuat penjimatan sehingga 10-25% tau berbanding dengan harga bukan ahli, (boleh masuk tabung)

3. Anda ada dua pilihan sama ada nak jadi ahli nak makan sendiri atau nak jadi ahli untuk buat bisnes. Pilihan ditangan anda. Tiada paksaan dari mana-mana pihak.

4. Kalau pun jadi ahli untuk makan sendiri tapi pembelian lebih dari 150 uv (point), anda layak mendapat cash back dari shaklee! Banyak untung ka.... Manyak Rugi.?? Ofcoz la Untunggg kan..

5. Sekiranya anda berjinak-jinak nak buat bisnes, saya yakin dengan Shaklee anda layak menjana income 2, 3, 4, 5 angka malah boleh lebih dari itu. Selain itu juga Shaklee sangat bermurah hati menyediakan peluang untuk mendapatkan insentif seperti trip umrah, kereta dan trip melancong ke luar negara.

6. Terdapat dua cara nak jadi ahli shaklee, yang pertama seperti keterangan di atas di (no 1), yang kedua adalah dengan pembelian vitamin melebihi 200 uv bersamaan dengan RM 700+ anda layak mendapat keahlian percuma. Waa best kan! 

Dapat ahli percuma, 
Dapat buat penjimatan berganda,  
Dapat manfaat kebaikan vitamin terbaik
Dapat cash back lagi!! Sape nak bagi kan..

:: Bulan Mei 2015 Hypermarket XX ada sales 10-20% diskaun.

Tapi Shaklee tawarkan 10-25% jimat seumur hidup, dengan harga ahli anda boleh nikmati nilai kesihatan yang optimum dan pelbagai manfaat lagi.


Berminat nak tahu, tapi tak tahu macam mana??


Sekiranya anda berminat nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya pada bila2 masa.
Saya sedia membantu anda!!

Nur 012-5763744
nbh_gal84@yahoo.com
Facebook : Nur Bahirah Abdullah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...