VITAMIN APAKAH YANG PERTAMA WUJUD DIDUNIA??


VITAMIN APAKAH YANG PERTAMA WUJUD DIDUNIA??




Anda pengamal vitamin?, suka makan vitamin?. Tapi tahu kah anda siapa yang mula-mula mencipta vitamin? dan Vitamin Apakah yang pertama wujud didunia? 

Percaya atau tidak tapi ini adalah fakta yang sahih yang perlu anda tahu. Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta "VITALIZED MINERALS", iaitu Multivitamin yang pertama di dunia.

Wah bangganya!!! sebab saya antara pengguna tegar Vitalea sehingga kini..Ini bermakna yang Multivitamin ini telah menapak didunia dah 100 tahun!!

Apa yang menarik perhatian saya semua produk shaklee terdiri dari bahan semulajadi yang Sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan TERBUKTI selama lebih 50 tahun. Setiap produk shaklee disokong dengan UJIAN KLINIKAL oleh para SAINTIS untuk menjaga MUTU dan KEASLIAN produk.



Antara Kesayangan Kami sekeluarga Of coz Vitalea 

Vitamin pertama saya sudah tentu Vitalea, B-complex dan Vitamin C (Vitamin Asas). Saya mula mengambil Vitalea pada tahun 2011 ketika saya dalam pantang melahirkan anak pertama iaitu Nur Zara Zayani.

Alhamdulillah sepanjang menjadi pengguna tegar Vitalea saya dapat banyak perubahan positif, badan sentiasa segar, ceria dan tak mudah lesu. Berbanding sebelumnya, saya kerap letih dan mengantuk walaupun tidur lebih 6 jam! Ini pengakuan ikhlas..hehe..

Syukur semuanya dengan izin Allah dan Alhamdulillah saya sangat bahagia dipertemukan dengan vitamin superbb ini!




Testimoni Puan Siti Ali : "Keputusan HB semalam, walaupun HB tak turun ke paras bahaya, tapi nurse puji sebab keputusan HB semalam cantik. Siap tanya makan apa? Saya terus terang kata ambil Multivitamin shaklee, yg best lepas tu pulak nurse tu advise suruh breastfeed bby sepenuhnya dan suruh ambil set breastfeed shaklee, sbb dia pun tengah consume set ni"

Eh! SIAPA YANG BOLEH AMBIL VITALEA?

Sesuai diambil oleh Orang Dewasa , Lelaki dan Perempuan, ini kerana vitalea merupakan vitamin basic yang boleh diambil oleh setiap orang. Untuk anak-anak disyorkan ambil pada umur 13 tahun dan keatas.

SIAPA YANG TAK BOLEH AMBIL VITALEA?

1. Pesakit Sle
2. Pengidap Thalassemia
3. Mereka yang mengalami masalah Hypertyroid



Terdapat pelbagai jenama Multivitamin dijual dipasaran kini, Keputusan memilih terletak ditangan anda!

Anda harus bijak memilih sama ada nak pilih Vitamin Semulajadi atau Sintetik?

Berminat?? Segera Hubungi saya, hanya pelanggan saya sahaja layak mendapat konsultasi istimewa dan berterusan sampai bila-bila.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...