MUDAHNYA KERJA MENGUKUS, MEMASAK, MEREBUS DENGAN PORTABLE MINI LUNCH BOX

Salam sayang untuk anda semua. Hari nie saya nak share cerita tentang Portable Mini Lunch Box yang saya beli baru-baru nie. Eksaited sungguh diriku, sampai je parcel terus menerai dengan semangat berkobar-kobar.haha

Sebelum beli Portable Mini lunch box, memang ada plan nak beli slow cooker, tapi bila kawan-kawan review tentang portable mini lunch box nie lagi best terus jatuh chenta. Harga pun lebih kurang je dengan slow cooker pulak tu Multifunctional. Sapa tak mau kan..Fuhhh senang kerja omakk.

Model Lunch box yang saya beli nie plastik dia lebih tebal berbanding model lain, dan yang best nye dapat gift 1 set sudu dan garfu bersama-sama dengan bekasnya. ^_^

Mula saya cuba, saya masak bubur nasi untuk ziyad, Alhamdulillah menjadi, Second time saya cuba steam buah, jadi jugakk..Woww nie buat mak lagi eksaited!! lepas nie mak nak try rebus telur lak..

Jadi, untuk mak-mak yang suka masak kat anak dan nak mudah dan pantas, saya cadangkan anda menggunakan mini lunch box. Pendek kata lunch box nie sangat mudah dibawa kalau nak travel jauh, ringan dan sesuai bagi mak-mak yang ada anak kecil.


Tarraaaa!!! My Portable Mini Lunch Box


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...