PENGALAMAN HOT IBU HAMIL BERPUASA PENUH TANPA PERLU GANTI PUASA DAN BAYAR FIDYAH

Pernah tak ibu-ibu rasa letih, tak larat, melepet nak tidur je sepanjang puasa. Tak kira lah ganti puasa atau puasa bulan ramadhan. Tapi lagi cabaran pada ibu hamil yang terpaksa mengendong 2 badan serentak. 

Bagi saya tiada alasan untuk tidak berpuasa, malahan lebih baik berpuasa ketika hamil kerana anak yang bakal lahir juga akan jadi power!! Sebab di alam janin sudah dilatih menjadi kental menahan lapar dan dahaga.

Saya juga pernah merasai saat hamil di dalam bulan ramadhan, Alhamdulillah saya berjaya menjalani ibadah puasa 30 hari sama seperti orang lain tanpa alasan. Mak sihat, anak juga power. Syukur.

Kepada Ibu-ibu mengandung diluar sana yang berhasrat nak berpuasa penuh tanpa perlu ganti puasa untuk tahun depan boleh tonton video pendek ini. Pengalaman Puan Haridah Sahri dan kesan menggunakan vitamin shaklee sangat-sangat luarbiasa. Saya pun teruja.


Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni... from iReach HD on Vimeo.

Ayuh, puasa dah nak dekat, Jom dapatkan segera dari saya

Oppss,,jangan lupa hubungi saya seperti nombor yang tertera dibawah.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...