CERITA MAKCIK K DAN KESAN CEPAT MENDADAK JERAGAT HILANG

Salam

Hari ini saja buat entry santai-santai, sementara anak tidur lagi, boleh la nak meroyan kat blog sendiri kan.hehe. Ermm.ada satu cerita, Situasi ini berlaku minggu pada lepas. Korang kena baca sendiri dan nilai sendiri. 

Ada sorang makcik nie, dulu muka dia penuh dengan jeragat boleh dikatakan penuh satu muka dari dahi sampai ke dagu(dia tunjuk gambar kat saya). Sampai dia sanggup pakai purdah kalau nak pergi jalan mana-mana, sebabnya dia kata self confident dah tak ada.


Gambar ihsan dari pakcik googgle
(Jeragat Muka makcik tu lebih kurang macam ni)
Dia dah cuba macam-macam produk tapi tak menjadi. (Yelah, siapa pun mesti nak produk yang berkesan kan).....dan last skali dia mencuba produk XX. dan berkesan pada kulit wajah dia...jeragat dah hilang, muka glowing dan macam-macam kesan positif (dia kata)

Jadi dalam masa yang sama dia syorkan saya cuba produk XX itu. Saya cakap saya menyusu anak sepenuhnya, tak berani ambil produk sesuka hati..hehe..

jadi saya tanya harga "berapa 1 canister"?

"1 canister 200++" -makcik

"berapa gram dan tahan berapa lama"?-saya

" dalam 600g, tahan 2 minggu"?-makcik

"gurlppp mahalnya, "

soalan terakhir saya..

makcik baca tak kandungan dalam bahan tu?
produk xx nie ada buat ujian klinikal x, ada saintis tak?

-_-......-makcik

*nasihat saya sebelum membeli sebarang produk, lebih baik, baca kandungan produk, kaji , teliti sedalam-dalamnya produk yang bakal anda ambil. Sebabnya banyak yang bahan sintetik dan kimia yang ditokok tambah untuk bagi kesan segera tanpa ujian klinikal dan kelulusan.

Anda makan, Anda rasa dan akhirnya anda yang menerima kesannya..

Bukan saya hendak menidakkan kebaikan produk lain namun sebagai pengguna kita berhak mengambil tahu tentang sesuatu produk yang bakal kita ambil.

Ironinya kalau kita nak khawin pun sudah tentu kita nak tahu latarbelakang bakal isteri atau suami kan?Tak kan kita main nak terjah je kan..hehe

Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk semulajadi tanpa bahan kimia yang dijamin selamat dan berkesan.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...