PENANGAN VITAMIN C, MULTIVITAMIN DAN B-COMPLEX- PELANGGAN SAYA BAGI DOUBLE THUMB UP

Syukur Alhamdulillah..semalam tengah saya siap-siap nak solat sunat dhuha, ada sorang kakak ofis saya datang bagitahu...

"Bahirah, akak hepy nya hari nie"(dengan muka ceria sambil buat thumb up) -kak

"Ya kak, kenapa kak" (saya pun teruja nak tau) -saya

"Sinus kak dah ok, selalu kalau kak minum ais waktu malam, besok paginya mesti rasa beku dalam hidung...tapi pagi ini tak ada rasa beku" -kak

" Eh Alhamdulillah, penangan vitamin C tu agaknya plus makan Vitalea dan B-complex" -saya

" A'ah betul, pas tu, tadi kak check up, doktor pun pelik tanya makan apa..hehe, sebelum ni temujanji pasal sinus 6 bulan sekali, tapi harinie dia cakap 10 bulan lagi kita jumpa balik" -kak

"Woww!! terus ambil macam biasa ye kak, macam saya consult kak tu" ^_^

Actually ahkak nie mula ambil Vitamin asas iaitu Vitalea, Vitamin C dan B-complex pada hujung bulan Februari 2015 dan beliau makan secara konsisten, minum air banyak seperti yang saya sarankan. Alhamdulillah dalam tempoh sebulan dah ada perubahan positif. 

Kini beliau nak sarankan kepada anak lelaki beliau yang juga mengalami masalah yang sama. Sama-sama kita nantikan result anak ahkak kita nie. Tunggu i update ok!

Psst : Seronok bukan kepalang saya bila dapat tolong selesaikan masalah kesihatan yang mereka hadapi. Semuanya dengan izin Allah..

Anda mengalami masalah Sinus sama macam ahkak nie?? Belum jumpa penawar yang betul-betul berkesan? Call saya sekarang...Consultasi Istimewa menanti anda!!

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...