KENAPA SAYA PILIH HERBAL BLEND MULTIPURPOSE CREAM??

Sedar tak sedar dah lama saya tak guna lotion brand XX, sebab saya ada terbaca suatu artikel tentang bahaya nya penggunaan lotion brand XX nie, sebab apa ya? Ada kandungan bahan kimia yang akan memberi kesan untuk jangka masa panjang. Almaklum dulu zaman jahil, nak guna apa pun tak teliti sangat, main rembat je..huhu. 

Sekarang dah jadi mak-mak , nak selalu pegang anak, nak prepared makanan anak, nak steril botol dan macam-macam lagi. Semuanya memerlukan kebersihan supaya apa yang saya sediakan wajib bersih dan selamat. Jadi langkah paling selamat saya guna krim herbal blend. 

Kenapa saya pilih krim herbal blend?

Bahan-bahan yang digunakan adalah bersifat semulajadi, saya suka!!

Krim Herbal blend diperbat daripada diestrak herba semulajadi termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Dingin, bermentol dan tidak berminyak

Mudah diserap, Tidak panas, Nyaman

Krim ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar, pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Dan yang buat paling saya suka, ianya Multipurpose..

1. Sesuai untuk Bayi yang mengalami ruam lampin
2. Membantu mengurangkan kerengsaan pada kulit bayi (tiada streroid)
3. Membantu melembapkan kulit untuk masalah Eczema, Psoriasis
4. Bintik-bintik atau gatal-gatal kulit akibat gigitan nyamuk
5. Tumit pecah
6. Parut

Herbal blend saya selalu guna sebagai losyen tangan dan kaki, almaklumlah kat ofis air-cond kat atas kepala..haha..jadi kulit cepat je kering kan..Kadang kalau tak ada minyak nak massage saya guna ja, rasa lebih selamat dan yakin. Kalau anak pegang dan terbawa masuk dalam mulut pun tak risau, No Harm. Sebab semuanya SEMULAJADI.

Anda nak cuba?? Anda nak rasa kelebihan  Herbal Blend Multipurpose Cream nie meh call saya..murah je!


Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...