TESTIMONI ALFALFA + LECITHIN BANTU KEMBALIKAN BERAT IDEAL ALA-ALA ANAK DARA

Ramai sudah yang telah membuktikan yang mereka telah berjaya kurus hanya dengan mengamalkan Alfalfa dan Lecithin. Namun untuk mengembalikan bentuk tubuh badan yang ideal secara sihat, anda haruslah yakin dengan diri sendiri yang anda mampu untuk melakukan. 

Konsep yang sangat mudah ambil vitamin dengan jumlah dan mengikut waktu yang disarankan, minum air kosong 3 liter sehari, lakukan senaman, jaga pemakanan, banyak kan ambil mkanan berprotein tinggi dan lain-lain lagi.

bukan makan harinie besok automatik dah selim melim, no!..no!! no!!...atau niat nak kurus (yg tu dah bagus), ambil vitamin konsisten dah, minum air pun cukup dah, tapi yang x best nya lepas ambil vitamin makan nasi 3 pinggan!!! mak oiii..kalo mcm tu 10 set (set kurus) pun tak menjadi. 

So jadilah macam ahkak kita nie, yang istiqamah mengambil set kurus, dan Alhamdulillah beliau berjaya mendapat hasil yang diinginkan. Lecithin berfungsi seperti span yang membantu menyerap lemak. Oppsss Alfalfa bukan bantu detox saje tau, malah sangat bagus untuk sistem dalam kaum-kaum hawa, Almaklum lah "Raja Segala Tumbuhan" la katakan. Kedua duanya bekerja dan berkhidmat kepada tuannya dengan baik as a 1 team. hehe


Hubungi Saya untuk dapatkan tempahan, tawaran menarik  dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi terbaik dan percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...