PANDUAN LENGKAP BUAT SUAMI DAN ISTERI SEMASA ISTERI DALAM PANTANG

Assalamualaikum wtb....


Hari nie saya nak sharing dengan ibu-ibu, umi-umi, mama-mama dan seangkatan denganya. Entry kali nie bagi saya sangat-sangat berguna buat ibu hamil dan juga bakal bapa yang bakal menimang cahaya mata tak kira yang permata, ke 2, ke 3 atau seterusnya. 

Keterujaan setiap ibu bapa dalam mempersiapkan barang-barang keperluan bayi penting, namun harus diingatkan juga persiapan diri ibu dan bapa atau suami dan isteri itu sendiri juga seiring pentingnya seperti ilmu mengenai bayi, pengetahuan mengenai keibubapaan, panduan-panduan semasa berpantang, tips-tips berguna dan lain-lain lagi, agar setiap perjalanan menempuhi fasa-fasa menjadi ibu, ayah dan bayi menjadi lebih sempurna dan lebih teratur.

Wah..panjangnya muqhadimah...hehe...sebenarnya saya nak berkongsi kelebihan ebook yang baru saya beli dan baca. Ebook berpantang ini keseluruhannya memang lengkap dengan ilmu dan panduan lengkap semasa hamil, persediaan melahirkan, semasa berpantang dan seterusnya selepas berpantang, dan apa yang penting terdapat tips dan panduan untuk suami menjaga saya sepanjang berpantang. 

Memandangkan saya dan suami bercadang untuk berpantang dirumah sendiri, jadi kami perlulah bersedia dari segala hal. Bak kata suami " Belajar2 la berdikari sendiri, sampai bila kita nak harapkan mak jaga". Bila direnung-renungkan sejenak...Betul..betul..betul...hehe

Okeh berbalik kepada cerita ebook tadi, bagi yang ingin mendapatkan panduan dan rujukan yang lengkap boleh menempah ebook berpantang dilink dibawah dengan harga yang sangat berbaloi-baloi. Bagi saya, tak rugi anda membeli kerana ianya boleh disimpan dan menjadi bahan rujukan untuk masa-masa akan datang.

Untuk menepah ebook berpantang anda boleh klik di link dibawah ini:

http://panduanpantangtradisionalmoden.blogspot.com
atau
http://kedaibukuonlineanda.blogspot.com/search/label/Pantang

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...