TAMBAH BERAT BADAN BERKESAN, SELAMAT DAN DIYAKINI DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Perbualan saya dan customer ~face to face~
(Tempat perlu di rahsiakan atas permintaan customer..hehe)

Cust : Kak nak tnya la, produk yang kak jual ada tak untuk tambah berat. Sya rasa kurus sangat la. Dah try mcm2 dah, tetap mcm nie jugak.
Saya : hehe.yaka, ada. kalo set weight gain ada 3 items, meal shake, vitalea dan b-complex.
Cust : Ooo..ok la kak saya nak, kak order dulu, t dah ada bagi sya ye. terima kasih kak. Saya nak try yang nie kot2 menjadi kat sya.
Saya : Okeh, beres, dah ada t kak bgtau ye.

Setelah vitamin sampai, saya beri aturan makan bagai dan apa yang mengejutkan saya lepas raya (cust ambil dua hari sebelum raya)cust bgtau...

Cust : Kak saya dah makan semua vitamin tu, ikut aturan yg kak bagi, kak tau masa raya tu selera saya menjadi-jadi, kejap2 nak makan.

Saya : Hehe (senyum suka) yaka..baguih la cenggitu. Teruskan okey, jgan skip2, coz supliment kena makan konsisten baru kita nampak keberkesanan.


Sepertimana yang anda tahu mealshake mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat dan ianya juga membekalkan nutrisi yang lengkap kepada tubuh badan kita. Kandungan mealshake juga terdiri daripada ramuan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu yang mengandungi pelbagai nutrisi).


Vitalea juga lebih dikenali sebagai multivitamin, jadi tidak hairanlah setiap 1 tablet vitalea sudah lengkap dimana terdapat 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan untuk melengkapi keperluan nutrisi bagi setiap orang. 

B-complex shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12 dan asid folik dan 100% biotin.

Kombinasi ketiga-tiga vitamin ini menjadi pelengkap nutrisi dan menjadi keperluan oleh tubuh badan kita. Apa yang paling penting vitamin-vitamin ini adalah terdiri daripada bahan-bahan semulajadi, yang diyakini selamat dan berkesan.

SET TAMBAH BERAT BADAN BERKESAN, SELAMAT DAN DIYAKINI DENGAN VITAMIN SHAKLEE
SET TAMBAH BERAT BADAN BERKESAN, SELAMAT DAN DIYAKINI DENGAN VITAMIN SHAKLEE


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...