VITAMIN TULANG TERBAIK I OSTEMATRIK BANTU MELEGAKAN SAKIT LUTUT SUAMI

Suami : Syg, shaklee ada suplimen untuk tulang tak?. Abg rasa sakit sakit kat lutut semalam jatuh masa main futsal.
Saya : Owh, ada (sedikit senyum n ketawa kecil). Untuk tulang better ambil Ostematrik.
Suami : Yaka. Okla2. Tolong beli ye, abg nak try la.
Saya : Okeh, beres. Tapi satu ja nak pesan, syg boleh tlg belikan tp makan jgn skip hokeyy!!
Suami : Okeyyy!! (sambil senyum sinis)


Selepas 2-3hari mkn Ostematrik

Suami : Syg!!! Lutut abg dah ok la.
Saya : Alhamdulillah. Abg mkn hari2 ke skip jugak?
Suami : hehe skip jugak, tapi hari tu la. Sekarang abg dah mkn hari2. Lepas balik main futsal abg terus mkn.
Saya : Ok baguzzz..goood (sambil gelak)

(Bukan senang nak tarbiah encik2 suami supaya jaga kesihatan n ambil supliment secara konsisten, mostly orang lelaki bila sakit baru nak cari suplimen bagai, itu SALAH !!. Biar maintain ambil supliment agar tahap kesihatan berada ditahap yang optimum).Alhamdulillah makin terbuka hati nak ambil supliment. :)

OSTEMATRIK MAKANAN TULANG
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...