NAK KULIT CANTIK?? NAK TAMBAH SUSU?? NAK KURUS?? SET BAJET 3 IN 1 ADA PENYELESAIANNYA

Salam hari nie saya nak share something pasal sorang customer yang telah menggunakan alfalfa + lecithin +esp. Katanya dia nak ambil untuk improve susu, dan nak kurus, jadi dia pun try la consume xsilap dalam bulan puasa baru nie.

So saya pn bagi la bla...bla... cara makan bagai. Lepas raya saya sms customer tnya ada efek tak lepas consume Alfalfa + Lecithin + Esp

Saya : Salam puan apa khabar?sihat ke? nak tnya lepas puan consume esp, alfalfa dan leci ada apa2 perubahan positif  tak?
Cust : Wsalam...Alhamdullillah sehat..Memang perubahan positif, Mencurah2 susu, Lecithin memang bagus. Berat tak naik masa raya even makan banyak..hehe
Saya : Alhamdulillah :) hepy for u puan...



Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...