KISAH OMEGA GUARD, PENYEDUT HINGUS DAN SELSEMA l BUTIK VITAMIN SEMULAJADI

Musim hujan yang melanda Bandar Taiping sejak akhir-akhir nie memberi kesan seperti batuk, demam dan selsema. Saya tidak menyalahkan hujan pemberian yang maha esa. Syukur hujan, sekurang-kurangnya sejuk juga tanah taiping nie.hehe. Kalo panas macam-macam pulak, ada ja yang tak kena hehe (biasa la manusia tidak sempurna ada saja yang merungut, padahal apa yang diturunkan tu adalah yang terbaik)
Berbalik pada cerita tadi, sekarang nie boleh dikatakan musim tidak sihat kerana saya sendiri mengalami batuk yang agak teruk (maybe kurang minum air kot), malahan terkesan juga kepada anak yang selsema dan juga suhu badan agak meningkat (tapi  tak declare demam lagi) Alhamdulillah, bukan apa kalo anak sakit omakk la yang paling risau kann!!


Seperti biasa, setiap minggu zara mengambil 1kapsul Omega Guard sebagai supliment untuk kesihatan. Kadang-kadang mama terlupa, zara yang terkedek-kedek berlari ambil botol suplimen bagi mama "amboi tak lupa Omega Guard dia" sambil senyum sendiri.



Memandangkan zara kurang sihat saya terus beri dia Omega 3 + guna penyedut hingus dan sedut hingus yang tak seberapa (tindakan awal sebelum bertambah teruk) dan juga berharap zara dapat tidur lena dan mama jugeee!!! hehe..apala mama nie..:) Alhamdulillah keesokannya ada perubahan positif, suhu badan kembali di paras normal, selsema makin kurang dan beransur hilang pada lusa dan tulatnya. Syukur anak mama kembali sihat, cergas, dan aktif.

♥Dua Kombinasi terbaik iaitu tugas omega guard mencairkan kahak, seterusnya penyedut hingus memainkan peranan menyedut bagi mengurangkan gejala selesema dan kahak kanak-kanak.♥

PENYEDUT HINGUS PIGEON

p/s : Kalo bab menyedut hingus, tugas abah,sebab abah sedut lg power, mama tukang pegang dan pujuk je coz zara memang akan berlari bila nampak penyedut tu..haha..saya guna penyedut brand pigeon. mudah dan berkesan membuang hingus.hehe..kat tesco pn ada RM16 je..

Tahukah anda apa kelebihan omega untuk kanak-kanak???
✔ Membantu perkembangan tumbesaran Otak dan IQ kanak-kanak 
✔ Berfungsi mencairkan kahak dan selsema
Membantu masalah Asthma
✔ Menguatkan imun kanak-kanak

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...