SET KESUBURAN BANTU ISTERI BERJAYA HAMIL

Hari nie hepy dan rasa bahagia sangat, baru dapat perkhabaran yang isteri customer saya dah berjaya hamil selepas mengambil set kesuburan iaitu Vitamin E dan Zinc. Beliau mula consume bermula akhir bulan julai 2013. Katanya sebelum ini beliau telah mencuba pelbagai kaedah dan ubat-ubatan namun masih belum dikurniakan rezeki. 

Rawatan doktor juga beliau dan isteri telah jalani namun keputusan doktor mengatakan yang isteri beliau subur dan tidak mengalami masalah apa-apa. Doktor juga memberitahu yang mungkin masalah dari pihak beliau. Hampir 4tahun beliau mendirikan rumahtangga, tiba-tiba dapat perkhabaran yang isterinya hamil. Siapa yang tidak gembirakan dengan berita tersebut, hasil daripada zuriat dan sebagai pewaris kita kan???



*Saya hanya mampu tersenyum gembira dan mengucapkan Alhamdulillah dengan berita yang sangat dinanti-nantikan oleh customer saya selama ini*

Bagi anda yang inginkan zuriat dan ingin menambah zuriat  tapi belum ada rezeki lagi, saya sarankan anda mencuba set kesuburan shaklee yang telah diyakini selamat, terdiri daripada bahan semulajadi, tanpa bahan kimia, halal dan berkesan. Insya Allah.

*Dapatkan Set Bajet Kesuburan dengan harga yang mampu milik dari saya, jangan malu dan segan, saya bersedia membantu anda pada bila-bila masa yang anda perlukan. Insya Allah* 

SET KESUBURAN BANTU ISTERI BERJAYA HAMIL

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...