BERPUAS HATI MENGGUNAKAN SET HAMIL SHAKLEE!!!

Rindu nak buat entry baru membuak-buak. Tapi apa kan daya kesihatan saya kurang memuaskan. Alhamdulillah hari nie dah semakin baik dan ringan jari-jemari nak tulis entry. Actually semalam on da way nak ambil anak sempat lagi cod vitamin kat cust. Nie kali ke 3 dia repeat order dengan saya, katanya dia sangat berpuas hati dengan keberkesanan vitamin shaklee selepas beberapa kali menggunakannya.

Saya perkenalkan my cust dengan kak M. Kini Akak M sedang hamil 4 bulan anak ketiga dan saya cod set untuk trismister 2 untuk beliau. Sempat lagi kami bersembang dan kak M dengan bangga memberitahu saya yang HB dia naik sampai 11 dan berterusan maintain je. 


"Dulu kan masa kak ngandung anak kedua, hb kak 8/9...8/9..doctor asyik duk warning akak, je sampai satu tahap tu akak kena telan 4biji skali ubat hospital, nak muntah kak". "Itu dulu skrang kak dah jumpa vitamin yang terbaik untuk kak". "Ada juga misi kat situ offer mcm2 produk, tapi kak buat tak tahu je,hehehe"

Hehe..nampak kan akak nie dah jatuh chenta, yakin dan percaya dengan produk shaklee yang sudah tentu memberi kebaikan pada diri beliau sendiri.



 Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...