TESTIMONI SAKIT SENDI DAN KEBAS-KEBAS TANGAN HILANG DENGAN VITAMIN AJHT DAN OSTEMATRIX SHAKLEE

Salam u'ollss..

Dapat call dari customer

Puan Customer : Salam bahirah, saya nak tnya, produk shaklee ada x yang sesuai untuk saya. Sendi-sendi saya sakit dan rasa kebas-kebas tangan.


Saya : Wsalam, ada puan

Puan Customer : Boleh bahirah suggest kat saya mana yang paling terbaik dan sesuai ntuk masalah saya.

Saya : Insya ALLAH boleh. Saya akan bantu puan. Ok cmnie puan, sya suggest puan ambil advance joint health tablet (ajht) dan ostematrik. vitamin nie insya Allah dapat membantu masalah puan (bla..bla.. sambil terang apa fungsi ajht n oste)

Puan Customer : Ok saya stuju.

Selepas seminggu saya menghubungi beliau dan bertanya keadaan selepas menggunakan vitamin shaklee. Alhamdulillah saya dapat feedback yang positif. Katanya sebelum nie dia kerap jatuh, masa  berjalan pun tiba-tiba jatuh, waktu mengandung pun jatuh dan dia beritahu sebelum makan ajht dan oste, jari kebas (bila cucuk dihujung jari tidak terasa apa2) . Lepas makan ajht dan oste suatu hari semasa potong ikan tiba-tiba tulang tercucuk dan rasa sakit pada hujung jari, malahan kebas-kebas dan sakit sendi makin berkurangan.

Alhamdulillah syukur dengan perubahan positif beliau, dengan izin Allah vitamin shaklee serasi dan sesuai dengan beliau. Rasa bahagia bila dapat membantu orang lain dan bertambah keyakinan beliau dengan produk Shaklee.



Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah 
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...