TESTIMONI ALFALFA COMPLEX MEMBANTU WANITA MENGURANGKAN MASALAH KEPUTIHAN

Masalah keputihan sering melanda kaum wanita. Rasa rimas dan tidak selesa dengan masalah ini menyebabkan ramai kaum hawa tercari-cari vitamin @ herba yang sesuai untuk mengurangkan masalah keputihan. 

Sebulan yang lepas ada kakak opis datang jumpa saya, katanya dia nak cuba produk shaklee sebab tgk mcm best ja..hehe..."Erm..kak nak tanya ada x vitamin untuk kesihatan dalaman wanita".

"Ofcoz ada kak, meh saya suggest kat kak alfalfa. Alfalfa nie kak memang sangat best, sebab apa saya kata best, sebab saya dah guna sejak 2tahun yang lalu..kesan dia memang la sangat terbaik untuk hal-hal dalaman kewanitaan."

"Erm...yaka, kak nak cuba la."

(Lepas sebulan lebih kak opis telefon saya)

"Salam bahirah, kak juz nak bgtau lepas kak makan alfalfa, alhmdulillah kak makin rasa sehat dan bertenaga, keputihan pun dah banyak yang kurang berbanding ngan sebelum nie."

"Yaka, Alhamdullillah...memang alfalfa nie untuk hal-hal dalaman kewanitaan kak"

"Nie lagi satu nak share, shuuttt, secret taw....suami kak pon puji mantap..walaupun dah nak masuk 50an....hehe."

"hehe...bagus la kak cam 2." (hanya mampu tersenyum)



P/s : Alfalfa complex nie adalah raja segala herba yang telah diakui ramai dan berkesan kepada kaum wanita. Terlalu banyak khasiat raja tumbuhan nie. Nak tahu lebih lanjut jom kita terjah blog saya. Opssss. Alfalfa bukan hanya untuk wanita sahaja, kaum adam juga boleh mengambilnya.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...