TESTIMONI ENERGYZING SOY PROTEIN (ESP) MEMBERI TENAGA DAN KULIT MAKIN GEBU DAN MULUS

Wah!!! hari nie saya nak share dengan kakak2, adik2, makcik2 semua. Saya nak share pasai  kelebihan ESP yang diakui oleh sorang kakak customer saya, maaf la ye, testimoni2 saya sebelum nie pn semua customer bagi feedback cakap by phone, so mcm mane saya prove kat korang. hehe


Jadi saya juz share dialog diaorang dengan saya in my blog je la kan dengan korang2 yang tersayang. Cerita dia camnie. Tengah saya santai2 lepak2 kat umah dengan family, ada unknown nombor kat skrin hp saya.

Saya : As Salam...
Kak y : Wsalam, nie kak y
Saya : Aha, kak...sihat ka?
Kak y : Sihat Alhamdulillah...nie nak tnya la..esp ada x?
Saya : Ada kak, kak nak bila?
Kak y : Ok..Cantek..nie nak bgtau. esp nie best la. Lepas kak guna rasa badan makin bertenaga dan kulit makin gebu la. tu yang kak nak continue lg minum esp.
Saya : Yaka kak, Alhamdulillah, Insya Allah besok saya antar ye kak
Kak y : Ok, tima kaseh


vitamin kulit
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...