PROMOSI BERGANDA MAC 2015 BUAT KELUARGA TERSAYANG


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog butik vitamin semulajadi.

Setiap bulan Shaklee akan adakan promosi yang super best. Jadi untuk bulan Mac ini ada promo yang special yang saya kira sesuai untuk seisi keluarga.

Esp dan zinc untuk mama dan abah..Vitalea for children untuk anak kesayangan mama..cik zara..oppss ziyad tak boleh lagi ye..ziyad minum susu mama dah cukup..hehe

Esp ( beli 6 percuma 1) 

Untuk promosi sangat berbaloi-baloi dengan 7 canister  anda mampu berjimat wang tanpa perlu membayar lebih dan penjimatan yang berganda. 

Dengan 7 canister stok dirumah anda mampu bertahan sehingga hujung tahun ini..kalau dah ahkak2 plan untuk nak kulit gebus gedebas better ambil promosi esp nie, confirm ahkak2 tak menyesal..hehe.. 

Eh lupa pulak bulan posa dah nak dekat, saya sarankan ahkak2 grap cepat,jadi tak payah nak kalut2 dah nak touch up di pagi raya dah confirm cantekk uuu.




Zinc (Beli 3 percuma 1)

Eh apa yang best sangat-sangat tentang  zinc nie ye, kenapa perlu ambil zinc ye? based on pada testimoni saya sendiri, selepas bersalin anak kedua rambut saya mula gugur, tersangat la banyak, even saya hanya memegang rambut (rapuh sungguh akar rambut saya), jadi saya ambil peluang mencuba esp dan zinc, Alhamdulillah nampak perbezaan yang sangat ketara, lantai rumah dah jarang nampak rambut saya.

Antara Kebaikan lain
::  Mempercepatkan proses baik pulih luka
:: Penting untuk pertumbuhan sel
:: Penting untuk kesuburan dan membantu mengatasi masalah insulin rambut gugur dan kelumumur
dan banyak lagi.

Vita-Lea for Children ( Beli 3 percuma 1)

Sejak sebulan dua ni, promo Vitalea for Kids menjadi-jadi, Al maklumlah sejak-sejak New  and Improved Formula. 

~ Mengandungi 18 jenis vitamin lengkap  

~ Bebas Gluten

~ Penyerapan mudah dan pantas

~ Rasa masam-masam manis anggur, mudah dikunyah dan ditelan

~ Saiz tablet Vitalea for kids sebesar duit syiling 10 sen 

~ Tiada perisa, pemanis, dan pengawet tiruan

~ Sesuai untuk kanak-kanak berumur 4 tahun hingga 12 tahun

~ Mengandungi 100% Vitamin A, C, D, E dan 8 vitamin B

~ Mengandungi pemanis semulajadi iaitu Xylitol, so selamat untuk gigi kanak-kanak

~ Multivitamin Terbaik dipasaran

Anda sayang suami anda? Anda Sayang Isteri Anda? Anda Sayang Anak Anda?
Jom Grab Sepantas Kilat sementara stok dan promosi masih ada!!!

 Boleh Hubungi saya pada bila-bila masa...saya sedia membantu.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...