VITAMIN DAN TIPS UNTUK SUSU MERIAH DAN MELIMPAH

Assalamualaikum, dan salam sayang untuk ibu2 semua

Hari nie saya xnak mukadimah lebih2 kang mengantuk pulak, so entry saya hari nie berkisar tentang susu ibu. Saya pasti ramai ibu2 diluar sana yang bekerja seperti saya juga, namun masih mempunyai impian untuk menyusukan anak sepenuhnya sehingga 2thn dan lebih dari itu. Hasrat dan keinginan dah ada, namun pelaksanaan tu yang agak susah (saya juga macam tu sebab ada penyakit M = Malas, haha ofcoz xdak vitamin/ubat yang mampu mengatasi masalah "M" ini..ahaks)

Serius saya akui, saya pernah gagal menyusukan cik zara sepenuhnya. zara hanya sempat menikmati susu mamanya sehingga 6 bulan lebih sahaja, Kenapa ya??

*Xbuat stok susu semasa berpantang
*Kurang ilmu
*Penyakit "M"
*Pikir susu sikit
*xde tempat pump yang selesa kat opis
*n mcm2 pikir yang negatif

Ohh,,tidakkk!!jangan jadikan semua ini alasan, ..Subhanallah,Susu Ibu adalah Hak Anak. Kebanyakkan kita expect "Oh xpala susu kau banyak", "Oh susu aku sikit".  Bak kata kawan saya susu xkan banyak kalo kita tak usaha memperbanyakkan, kerap pump,kerap direct feeding anak, dan mcm2 kaedah lagi. Cik "B" bukan nya mcm pump minyak, press je trus kluar belambak2 tanpa usaha yang berterusan. Ibu2 perlu faham konsep demand dan supply.

Itu semua cerita dulu, pengalaman dulu dijadikan iktibar dan semangat untuk menyusukan anak kedua saya Muhammad Ziyad Faqih...Alhamdulillah dengan izin Allah saya berjaya buat STOK EBM sebanyak 500++ sepanjang cuti bersalin.


STOK EBM MERIAH
Alhamdulillah rezeki untuk Muhammad Ziyad Faqih.
Hasil saya mengepam bermula seawal hari ke 5 berpantang. 
Saya percaya ramai ibu2 diluar sana yang ingin menyusukan anak sepenuhnya, walaupun sebelum2 nie gagal, masih tidak terlambat, Jom saya nak kongsi kan bersama teknik2 yang berkesan memperbanyakkan susu dan jadual/waktu pemakanan vitamin yang betul dan berkesan supaya penghasilan susu anda super duper banyak.

Vitamin Shaklee sebenarnya bukan memperbanyakkan susu, tapi membantu menjadikan badan ibu2 sentiasa sihat, cergas dan bertenaga dalam masa yang sama menghasilkan kualiti dan kuantiti susu yang meriah, melimpah2 dan berterusan. Ditambah pula pemakanan seharian kita, yang belum tentu membekalkan nutrien secukupnya buat ibu menyusu. Zaman serba moden, makan pun moden dan segera, call aje, zasss delivery depan umah, hehe..so vitamin2 nie la yang bantu topup2 nutrien yang xcukup.

Sekiranya anda ingin mendapatkan set penyusuan dan konsultasi percuma boleh hubungi saya pada bila2 masa, saya sedia membantu

Jom cepat2 dapatkan vitamin dan tips A to Z macam mana nak buat stok susu dari saya. Insha Allah saya bantu anda sampai berjaya!!!

Wasap/Call : 012-5763744 (Nur Bahirah Abdullah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...