VITAMIN OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM MALAH LEBIH DARI ITU - PROMOSI OSTEMATRIX SHAKLEE 2014

Salam..last announcement!!!...tinggal 1 hari je lagi untuk bulan April 2014 promo Ostematrik, beli 6 percuma 1. Helamekk..rugi taw x grab peluang yang terpangpang depan mata. Bagi yang mementingkan kesihatan tulang anda secara optima of coz la anda fikir kalsium itu sangat-sangat la penting. Kenapa Kalsium penting?? Kalsium penting untuk menyokong tulang yang sihat supaya kerangka-kerangka badan menjadi utuh dan kuat untuk menyokong tubuh badan dan juga organ-organ utama supaya pergerakan otot-otot menjadi bebas dan sempurna. 


Cuba anda bayangkan untuk membina sebuah rumah yang kukuh, kuat dan tahan lama, of coz la kita memerlukan tiang-tiang, kerangka-kerangka dan dasar yang mantap agar rumah kita tidak mudah roboh. Pada asasnya tiang, kerangka dan dasar yang akan support dan tampung berat bahan binaan kan. Macam tu juga tulang badan kita!!!

Ok2 xmau bebel panjang, memandangkan saya pengguna tegar vitamin shaklee dulu kini dan selamanya..ecewahhh!!!. Jom kita tengok yang best sangat ostematrix nie sampai Shaklee Sdn Bhd buat promo beli 6 percuma 1. Ostematrik sangat bagus bagi yang mengalami sembelit. Aduh sembelit, boleh stress dibuatnya. Pengalaman saya sendiri, cupp!! bukan nak puji kata bagus tapi mmg ostematrik nie terlebih bagus, Alhamdulillah sepanjang mengandung anak ke 2 nie saya tak pernah mengalami sembelit, saya consume 4biji sebelum tido dan bila bgn pagi,,perghhh mmg bagus sistem pembuangan, lancar gitu. Lapang perut ku! Ringan kepala ku! Lagi satu no more kejang2, no more sakit pinggang, siap boleh main gelung rotan lgi ..hehe..melawak je :) 

Ostematrik bukan sekadar kalsium malah lebih dari itu, kenapa sya kata mcm tu? Di dalam setiap tablet kalsium shaklee ada magnesium, fosforus, dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Kesemua nutrien- nutrien penting untuk penyerapan oleh tubuh. Oh ya! kalo korang sedang mencari2 atau tercari2 tablet kalsium, makesure yang ada magnesium dan vitamin D ok!. Ini kerana magnesium bantu metabolismekan kalsium manakala vitamin D pula bantu serap kalsium yang lebih baik dlm tubuh. Kalo x sia-sia korang makan pil kalsium kan!

So x mau bebel panjang nanti korang ngantuk pulak kan :) haha..kalo nak tau lebih lanjut info pasal ostematrik nie boleh baca disini ya!! http://zaravitacorner.blogspot.com/2013/08/vitamin-ostematrix-adalah-makanan.html

**Opss sebelum terlupa kalo ambil tablet kalsium n nak impak paling maksima more better amik dengan produk tenusu. Awas jangan ambil bersama vitalea ye..sbb vitalea ada zat besi, zat besi akan menganggu penyerapan kalsium.

 Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

Hubungi Saya untuk dapatkan tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi terbaik dan percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...