AKHIRNYA!!! DIPERTEMUKAN, DIBUKAKAN HATI DAN DIJODOHKAN DENGAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Al kisah sebelum menjadi ahli Shaklee, saya hanyalah pengguna vitamin shaklee (hampir setahun) yang hanya setiap bulan mendapatkan bekalan vitamin melalui sid shaklee. Nak dijadikan cerita saya diperkenalkan dengan vitamin shaklee, hasil dari percubaan kawan baik saya iaitu Pn Atiqah Hanim yang menceritakan kebaikan vitamin semulajadi yang nyata berbeza dengan vitamin yang berada dipasaran dan pada waktu itu saya tercari-cari vitamin yang sesuai untuk berpantang (sekarang dah jadi Mak saya-Upline saya). Bermula la pengembaraan mak saya menyertai ahli shaklee dan pada masa yang sama memberitahu kebaikan, kelebihan serta mengajak saya menyertai ahli shaklee. Nyata waktu tu hati masih t'tutup rapat dengan bisnes MLM. 

Hampir setahun saya membuang masa memikirkannya, dimana waktu itu masih lagi dalam kegelapan, meraba2, tercari-cari side income yang mudah, halal, selamat dan tidak berisiko. Saya juga seorang yang tidak mudah percaya dengan bisnes MLM ini. Ini kerana ramai antara kawan2 saya menanggung hutang pinjaman hasil dari perniagaan MLM yang tumbuh bak cendawan. "tepuk dada tanya selera"

Entah kenapa, suatu hari Allah telah membuka pintu hati saya.


Saya : "Salam Atiqah, aku rasa nak join biz shaklee la"
Atiqah : "Wsalam, yeke..Alhamdulillah, akhirnya terbuka juga hati hg"

Saya : hehe. Alhamdulillah

Alhamdulillah, setelah menyertai bisnes Shaklee, persepsi saya terhadap bisnes MLM totally telah berubah dimana 


Dulu : Saya hanya mengharapkan 100% dari pendapatan bulanan sebagai kakitangan awam
Sekarang : Saya boleh gandakan pendapatan melalui bonus yang diberi setiap bulan. Wahh!!! tersangat la best..bleh saving,reward diri sendiri, keluarga dan anak even dah akhir-akhir bulan. Syok tak!!

Dulu  : tak reti dan tak pandai buat blog, pemasaran di facebook, teknik-teknik perniagaan di internet, takut terkial-kial sorang2, tak yakin dengan diri sendiri dan sewaktu dengannya.
Sekarang : Alhamdulillah dah pandai handle blog dengan teknik- teknik berkesan yang dicurahkan sepanjang menyertai Group Euphoria. Tambahan pula didalam group ini kami dipantau, dibimbing dan diberi kebebasan memberi pandangan serta berkerjasama berkongsi maklumat bagi memantapkan lagi bisnes yang diterajui. Dalam erti kata lain Upline dan Down line masing-masing berusaha bagi memenuhi impian hidup. Tiada soal terkial-kial (lonely) menguruskan bisnes Shaklee. So No More Takut dan tak Yakin!!! 

Dulu : Mahal ke? Perlu ke buat pinjaman
Tak Perlu buat pinjaman berpuluh ribu, hanya memerlukan modal RM75 sahaja pendaftaran sebagai ahli dan keahlian tak perlu renew, bermaksud bayar sekali je keahlian seumur hidup.


Kalau dulu, saya hanya buat wajib (yang sunat buat juga tapi kurang la). Tapi sejak join Group Euphoria Shaklee, kami diterapkan nilai-nilai dan digalakkan membuat amalan-amalan makanan rohani supaya kita lebih dekatkan diri pada Tuhan. Segala amalan ini adalah suatu usaha bg meningkatkan dan mengembangkan perniagaan. 

Dan apa yang penting untuk berjaya dalam bisnes shaklee ini, semangat igin tahu, tidak mudah putus asa dan ingin belajar sesuatu yang baru perlu ditanamkan, agar Impian yang kita diidamkan sampai ke kemuncak.

Jom sama-sama kita rebut peluang menjadi ahli shaklee dan sama-sama juga menikmati kelebihan-kelebihan yang ditawarkan oleh shaklee, dan anda juga dapat mempelajari ilmu-ilmu yang sangat berharga, eksklusif dan sangat istimewa yang diperturunkan oleh 3 orang master coordinator cukup berpengalaman dan telah berjaya berada dikemuncak Shaklee.

Untuk maklumat lanjut mengenai ahli shaklee , boleh terus menghubungi saya. Jangan malu-malu dan segan untuk bertanya.



Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...