RAHSIA MAKCIK CANTIK I AWET MUDA DENGAN ALFALFA COMPLEX SHAKLEE

Salam....hari nie saya nak share cerita sorang makcik (jiran di kampung). Apa yang best sangat pasai makcik sorang nie sampai saya excited nak crita pasai makcik nie?? Saya gelarkan makcik nie sebagai makcik cantik. Sebab apa saya gelar gitu...sebab kalo tgk luaran makcik nie mmg nampak 40an je walaupun dah lewat 50an. Kagum saya...hehe..



Nak jadi cerita, makcik cantik nie ada bersembang dengan mak saya n cerita anak dia tengah berpantang n susu badan kurang. Then mak saya pun cerita la kat dia yg saya amek supplement Shaklee bla bla…. dan dalam masa yang sama dia mintak mak saya tnya saya n suggest vitamin Shaklee yang sesuai ntuk anak dia, Makcik cantik kata dia ahli shaklee..Aikkk ahli???…pas 2 saya pun korek crita n suruh mak tnya makcik cantik nie. Rupa-rupanya dia pernah guna Shaklee sebenarnya sebelum nie. Cerita punya cerita rahsia awet muda dia..dia mengamalkan alfalfa. Makcik cantik kata dia amalkan alfalfa 10 biji sehari (3 kali sehari). Kalo korang tgk makcik nie memang nampak muda dari umur dia walaupun dah bercucu n kulit gebu aje. Jeles iiiiiii!!!!!. Nak prove kat korang xde pic dia pulak…tgk la kalo sya blk kg nie boleh la curi2 amek pica makcik cantik then upload kat entry nie :-)) 

Sememangnya alfalfa shaklee terlalu banyak keistimewaanya, terutama kepada hal-hal dalaman kewanitaan. Jom sama-sama amal vitamin alfalfa shaklee. 


~Sihat Dalaman Cantik Luaran~ 

AWET MUDA DENGAN ALFALFA SHAKLEE
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...