KELAS ASAS MEMBINA BLOG DAN FANPAGE BERSAMA PUAN ZAILA MOHAMAD

Salam, harinie saya nak story mory pasal kelas blog dan fanpage yang saya sertai pertengahan ramadhan baru-baru nie. Saya dapat info pasal kelas blog nie melalui kawan saya Puan Atiqah Hanim. So tanpa membuang masa saya cepat2 transfer yuran dan register tempat untuk kelas blog. Tempat untuk kelas adalah 'limited' dan ini memudahkan cikgu memberi fokus kepada anak2 muridnya.hehe. 

Kelas nie dikelola oleh Puan Zaila Mohamad yang mana selaku tenaga pengajar kepada saya dan rakan-rakan kelas blog. Ingin saya kongsikan disini Konsep pembelajaran adalah dengan Online, mudah dan waktu menyiapkan tugasan adalah sangat flexible. Saya suka2!!!!. Yuran penyertaan pun sangat berpatutan jika dibandingkan dengan kelas blog yang lain yang agak mahal. Bagi saya ianya sangat berbaloi2.

Tempat untuk kelas adalah 'limited' dan ini memudahkan lagi Konsep yang Puan Zaila terapkan adalah "Belajar Sampai Pandai". Jika ada kemusykilan hanya tinggalkan komen atau pm 'cikgu'. Then cikgu akan respon dengan masalah yang kita hadapi dan cuba bantu untuk selesaikan masalah bersama2. Bagi saya itu adalah pembelajaran 2 hala yang sangat berkesan dan komprehensif.



   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...