VITAMIN DAN SUPLIMEN TERBAIK UNTUK KESUBURAN WANITA DAN LELAKI

Menantikan kehadiran cahaya mata?? 
Ingin menambah zuriat, tapi belum ada rezeki lagi??
Set Kesuburan Shaklee dapat menyelesaikan masalah anda......

Sejak Shaklee buat promo Gla untuk bulan julai nie, ramai customer tanya kelebihan Gla dan set kesuburan yang sesuai untuk mereka. Set kesuburan Shaklee lengkap dengan vitamin yang memberi peranan dalam penjagaan kesihatan tubuh badan, meningkatkan imun atau ketahanan badan. Tahap kesihatan yang baik penting untuk meningkatkan kesuburan untuk lelaki dan wanita.



Set kesuburan wanita

  • Vitalea
  • B-complex
  • Vitamin c
  • Alfalfa
  • Gla complex

Set kesuburan lelaki

  • Vitamin e
  • Zinc


Vitalea
Vitalea adalah multivitamin dan multimineral terbaik yang mana ia mengandungi nutrisi harian lengkap yang diperlukan oleh tubuh manusia. Apabila nutrisi lengkap sistem badan juga dapat berfungsi dengan lebih baik dan secara tidak langsung kesihatan tubuh berada ditahap yang optimum dan membantu kesuburan.

B-complex

B-complex mengandungi asid folic yang sangat penting bagi ibu yang merancang untuk hamil, . Asid folic diperlukan bagi mengelakkan berlaku kecacatan pada janin.

Alfalfa
Alfalfa dikenali sebagai "Raja Segala Tumbuhan". Alfalfa kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ianya membantu masalah yang berkaitan dengan hal-hal dalaman kewanitaan.

Gla
Gla adalah asid linoleik yang sama penting seperti asid amino. Gla Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam Evening Primrose Oil (EPO). Evening Primrose Oil (EPO) merendahkan kolesterol, membantu untuk mengurangkan PMS dan yang paling penting Gla membantu dalam pengeluaran cecair serviks subur yang berkualiti dan membantu sperma untuk berenang melalui rahim dan ke dalam tiub fallopio dan telur. EPO adalah asid lemak yang mengandungi gamma linolenik asid (GLA). Ia ditukar kepada bahan seperti hormon yang dipanggil prostaglandin E1 yang mempunyai ciri-ciri anti-radang dan juga boleh bertindak sebagai pencair darah dan saluran darah dilator

Vitamin E 
Vitamin E penting untuk kesuburan dan pembiakan.Ianya adalah antioksida yang memainkan peranan yang penting dalam pengeluaran sperma lelaki. Kekurangan vitamin E menghalang pembentukan sperma, penurunan dalam pembentukan hormon seks utama dan enzim yang bertanggungjawab untuk pengeluaran sperma. Kesuburan akan meningkat disebabkan oleh kesan perlindungan pada membran sel sperma. 

Zink
Ini adalah mineral yang terlibat dalam lebih 200 protein dan enzim. Zink juga penting untuk kesuburan lelaki. Zink terlibat dalam pengaktifan enzim sperma utama, dan bergerak ke dalam prostat dengan bantuan testosteron. Kekurangan zink menyebabkan penurunan testosteron, mengecilkan saiz buah zakar dan menghasilkan sperma cacat dan kurang sihat. 

set kesuburan shaklee
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah | email : nbh_gal84@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...