TESTIMONI BINTIK-BINTIK PUTIH KOLESTROL HILANG DI WAJAH l OMEGA GUARD SHAKLEE

Salam harinie nak share testimoni adik saya sendiri setelah menggunakan minyak ikan omega 3 Shaklee. Pada masa adik saya mengambil omega 3 Shaklee dia sedang mengandung 4 bulan anak pertama, jadi saya mencadangkan agar dia mencuba set ibu hamil shaklee. Jadi untuk permulaan dia guna vitalea, b-complex dan juga omega guard. 

Hampir sebulan menggunakan omega 3 shaklee, kulit muka menunjukkan perubahan yg positif. Bintik-bintik kecil putih kolestrol di muka yang ada beransur hilang dan berkurangan. Alhamdulillah di atas perubahan yang baik. Setelah adik memberitahu ibu tentang perubahan tersebut, kini ibu saya juga berminat menggunakan omega guard shaklee. 

Sememangnya kita tahu Omega Guard Shaklee banyak kelebihan terutama untuk ibu hamil. Ianya baik untuk perkembangan otak janin dan memang bagus untuk merendahkan paras kolestrol di dalam badan dan secara tidak langsung bila dalaman kita sihat kesihatan luaran pn seimbang, Selain daripada itu kita dapat mencegah diri dari mengidap penyakit strok, jantung dan lain2.

Nyata Shaklee memang sesuai untuk seisi keluarga dan yang paling best ia selamat, bersih, tiada bahan kimia dan 100% semulajadi.

p/s: cerita di atas bukan rekaan saya, ia betul2 testimoni dari adik saya sendiri iaitu Pn Shukryyah binti Abdullah dari Bertam, Penang.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa. 

Nur Bahirah 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 908782]
hp: 012-5763744| fb: Nur Bahirah Abdullah|email : nbh_gal84@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...