MEAL SHAKE MAKANAN NUTRISI PALING TERBAIK UNTUK SEMUA

Nutrien adalah satu komposisi kimia yang berada di dalam sesuatu bahan makanan. Tubuh badan manusia memerlukan nutrien. Kekurangan nutrien menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh dan kita kelihatan badan kurang bertenaga, kelihatan letih dan lesu.  Nutrien yang seimbang diibaratkan sebagai agen  perantara yang bertindak menyampaikan bahan kimia tersebut kepada tubuh badan kita.

Meal Shake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Meal Shake adalah sarapan yang penuh berkhasiat dan ia adalah pilihan paling terbaik untuk semua. 




Siapa perlu ambil Meal Shake?

1. Bayi (berumur 12bln ke atas)
2. Pelajar
3. Kanak-kanak membesar
4. Ibu mengandung
5. Para Atlet
6. Vagetarian (org yg hnya mkn syur)
7. Orang Sakit
8. Warga Emas
9. Orang yang sibuk bekerja
10. Orang yang selalu ambil makanan segera
11. Orang dewasa (lelaki dan wanita)
12. Pengidap diabetis dan darah tinggi

Kebaikan Meal Shake

1. Diperbuat dari bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu yang mengandungi pelbagai nutrisi).

2. Nutrisi Lengkap - megandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Meal Shake juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

3. Membekal nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protein (tak ada laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

4. Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dgn kalsium dan magnesium (untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar)

5. Anti-Oksida - mengandungi vitamin A, C, E, Zink, Selenium ( agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

6. Mengembalikan Seri Wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat (wajah/kulit yang lebih cantik).

7. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

8. Rasa Sedap - Lazat diminum oleh semua golongan, tidak mengandungi pewarna dan gula tiruan.




Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa. 

Nur Bahirah 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 908782]
hp: 012-5763744| fb: Nur Bahirah Abdullah|email : nbh_gal84@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...