KELEBIHAN SELAWAT SYIFA'

Baru-baru ini ada seorang kawan call minta pendapat. Dia bagitau anaknya demam hampir seminggu dan tidak kebah-kebah lagi. Pelbagai cara sudah ikhtiar, makan ubat hospital sudah, ikut petua pun dah macam2. Tapi masih di tahap yang sama. Sekejap suam sekejap panas. Hati ibu mana yang tidak risau, melihat anak yang asyik merengek tidak sihat. Saya cadangkan dia membaca selawat syifa. 

Teringat pula zara sebelum usia 1 tahun ada juga dia demam, (perasaan sama seperti ibu2 yang lain) mcm biasa saya terus call mak saya (apa2 hal pn mmg saya trus rujuk ke mak sya dulu) . Mak saya cadangkan baca selawat syifa di dalam bekas berisi dan air itu jelum di kepala dan tempat2 yang dirasai panas. Baca dan tiup juga diubun2. Alhamdulillah keesokanya dengan izin Allah, zara sihat dan aktif seperti sediakala. Syukur YA RABB!. Bertapa besarnya khasiat dan kelebihan ayat-ayatmu. 

p/s: credit to Pn Sadiah Ismail








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...