E-BOOK TIPS TAMBAH SUSU IBU BANTU SUSU KEMBALI BANYAK

Assalamualaikum wbt

Dunia penyusuan adalah sangat mencabar. Pentingnya ilmu tentang penyusuan untuk ibu yang berhasrat ingin menyusukan anak sepenuhnya.

Tanpa ilmu yang lengkap bagaimana hendak menjayakan hasrat murni ini. Terutamanya bagi ibu yang bekerjaya.

Tapi semua itu akan menjadi mudah jika Ada semangat Yang kental, ilmu Yang cukup Dan peransang dari insan2 tersayang...

Jadi, hari ini saya nak offer kepada ibu2 yang nak berjaya dalam penyusuan dan inginkan tips sebagai rujukan sepanjang tempoh penyusuan.

Memperkenalkan e-book Tips Tambah Susu Ibu...sebagai rujukan khas untuk ibu2 tersayang...

Saya nak bg free...ya Free!!

Nak ke Nak?



E-book ini sesuai untuk siapa?

  • Ibu yang pertama kali mahu menyusukan bayi
  • Ibu yang sedang hamil dan inginkan persediaan awal tentang dunia penyusuan
  • Ibu yang kali kedua, ketiga dan seterusnya mahu menyusukan anak
  • Ibu bekerja @ ibu yang tidak bekerja
  • Suami2 yang mahu beri moral support tentang penyusuan

Sekiranya ibu2 berminat untuk mengetahui lebih lanjut boleh whatsapp saya "Susu Ibu" di    

012-5763744
id: 908782

Ingin bersembang2 atau berkongsi pendapat dengan saya tentang susu ibu dan pengalaman menyusu boleh juga terus whatsapp atau call saya seperti nombor diatas. Insya Allah saya sedia meluangkan masa demi anda ^_^

jom ikuti kisah saya

BERJAYA BUAT 516 oz SEPANJANG CUTI BERSALIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...