MULTI PURPOSE LUNCH BOX WAJIB DIMILIKI MAK YANG SIBUK MEMANJANG

Assalamualaikum mommies!

Hari ini saya suka nak share testimoni sepanjang menggunakan multi purpose Lunch Box. Rasa sangat bernilai dan berguna pelaburan yang saya buat hanya RM58.00 sahaja. Saya dah mula menggunakan lunch box ini di saat si kecil Ziyad dah masuk 6 bulan. 

Jadi setiap seminggu 2 kali saya akan prepare puri untuk disimpan dan dibekalkan setiap hari ke rumah pengasuh. Lunch box ini sangat membantu kerja2 Mengukus, Memasak dan Merebus
The latest, pagi semalam saya try buat 'kek kukus pisang'. Alhamdulillah menjadi, dan yang paling mama syok lunch box nie ada dua layer, jadi bawah masak nasi dan layer atas kita kukus kek pisang.

Nah!! 2 in 1 lagi...sedia adunan untuk kek pisang, basuh beras. Seterusnya press....dan tinggalkan sahaja ia sehingga masak. 

Tarra dah siap! meh nak tayang kek kukus pisang + nasi (nasi tu pun dah jadi nasi goreng bilis untuk boy friend kecil saya.

Meh, sambil2 tu boleh saya share resepi kek kukus pisang versi Ziyad



Bahan-bahan

- Pisang berangan
- Telur
- Tepung Atta (tepung buat capati tu)
- susu fm (saya guna breastmilk)

Cara

Campur kesemua bahan gaul hingga sebati..siap!
Isi dalam bekas dan stim!
Tunggu sehingga masak..

P/s :Sangat recommended untuk mama2 yang sibuk memanjang...tapi still nak masak untuk family. Dah la ringan, kecil molek pulak tu senang nak bawa kalau pergi travel kemana mana..



Nur 012-5763744
id :908782

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...