CARA PENGAMBILAN VITAMIN BULAN PUASA YANG BERKESAN DAN MIGHTY 3 GEM SET YANG SUPER BEST!!!

Alhamdulillah, masuk hari ke 9 kita menjalani ibadah puasa di Bulan yang mulia dan bertalu-talu juga sms dan call masuk. Ada yang bertanya Set Vitamin Shaklee untuk bulan puasa dan ada juga custemor2 tnya jadual pengambilan vitamin dibulan puasa.



Konsepnya sangat mudah dan senang :

  • Vitamin yang biasa diambil waktu SARAPAN PAGI --> diambil masa WAKTU BERBUKA
  • Vitamin yang biasa diambil waktu MAKAN TENGAHARI --> diambil SELEPAS MOREH/TERAWEH
  • Vitamin yang biasa diambil waktu MAKAN MALAM --> diambil selepas WAKTU SAHUR

Oraite!..Selesai sudah bab cara pengambilan vitamin dibulan puasa, seterusnya jom kita ushar2..apa yang best sangat tentang set vitamin untuk bulan puasa atau lebih dikenali sebagai Set Mighty 3 Gem...Set ini bukan sahaja untuk bulan puasa ye kawan2..Set Mighty 3 Gem adalah sarapan yang lazat dan berkhasiat dan ia memberi impak supaya anda lebih bertenaga sepanjang hari.


Performance Drink didatangi dengan dalam bentuk canister (539 gram) dan berperisa oren yang sedap dan enak bila diminum. Mudah saja penyediaanya..hanya bancuh dengan air sejuk atau air pada suhu bilik, ianya mudah larut (xperlu air panas)..Mudah dan senang dinikmati dimana2 sahaja.

Performance drink membantu mengurangkan kehilangan bendalir dalam tubuh (cegah dehydration). ia berfungsi seperti minuman isotonik..seperti je taw..contoh gitu la.. saya sarankan minuman ini sangat2 lah sesuai untuk ibu yang sedang menyusu bayi tapi dalam masa yang sama mampu berpuasa dan dapat menghasilkan kuantiti susu seperti biasa.

Bagi ahli sukan yang giat menjalani latihan dibulan puasa, performance drink membantu supaya atlet kekal bertenaga dengan lebih cepat tanpa rasa kehausan dan mampu berlatih lebih lama.



Wah!..esp nie sudah menjadi makanan nutrisi yang paling saya suka!..bukan saya saja malahan anak branak pun suka..biasanya kalo xsempat nak bersahur, esp lah peneman setia kami sekeluarga. Berperisa vanilla dan nak lagi sedap boleh ditambah dengan air buah, milo atau horlick. Sangat mudah disediakan..ambil 1 atau 2 scoop dan bancuh dengan air sejuk dan shake...Semudah 1.2.3..hew2

Esp adalah makanan nutrisi yang lengkap dengan protein soya yang berkualiti tinggi. Rendah lemak, bebas laktosa dan kolestrol. Minuman esp mampu memberi tenaga yang berkekalan dan membantu menahan rasa lapar.


Meal Shakes merupakan sumber protein dengan 24 jenis vitamin dan mineral tambahan. Di datangi dengan perasa vanilla. 1 canister 544 gram. Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga. 

*Meh dapatkan segera dari saya, tak rugi anda memiliki ketiga2nya, sangat berbaloi untuk anda sekeluarga! 



Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan tempahan, tawaran menarik  dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi terbaik dan percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...