MEALSHAKE SNEK YANG PALING ENAK, MUDAH DAN SEGERA DISEDIAKAN

Woww! Hari ke 9 promosi Mealshake Shaklee masih berjalan seperti biasa, rasanya masih x terlambat lagi bagi anda2 penggemar tegar minuman mealshake berperisa vanilla yang sememangnya snek yang sedap, enak, berkhasiat dan segera disediakan. Apa yang best sangat tentang mealshake nie??. aha Okeh meh sini saya nak story mory sket kebaikan minuman segera yang super best nie. Bagi anda2 diluar sana yang belum pernah mencuba mealshake, rasailah kehebatan minuman segera ini, ini kerana mealshake kaya dengan protein dan kalsium. Aha bukan tu saja ianya juga mengandungi vitamin A, B12, B6, Thiamin, Riboflarin, asid Folic, Vitamin C, E, Biotin, Vitamin D, Niacin dan juga mineral penting seperti Kalsium, iodin, besi, Fosforus, magnesium, celenium, chromium, Molybdenum dan zinc. Fulamak!! semua vitamin, nutrien dan mineral lengkap dalam 1 canister mealshake!!

Mealshake juga merupakan satu hidangan yang ideal kerana rendah kolestrol, lemak dan sodium. Mealshake sangat sesuai bagi keluarga yang sentiasa sibuk tapi mementingkan kesihatan yang optimum, kerana ianya segera dan mudah disediakan. 1canister mampu bertahan sehingga 2-3 bulan, namun sekiranya seisi keluarga menjadi penggemar minuman segera ini, saya cadangkan anda mengambil 1set promosi untuk bulan ini. Ia mampu bertahan sehingga setengah tahun untuk seisi keluarga anda.

Bagi mereka2 yang sememangnya susah nak telan pil, mealshake adalah pilihan yang terbaik. So sape lagi yang sesuai? kanak2 yang mengalami sembelit, kurang selera makan, cerewet makan (xmakan sayur bagai). Banyak manfaat mealshake untuk kanak2, antaranya seprti menyokong sistem imun, beri tenaga yang konsisten, mengekalkan kesihatan keseluruhan dan mealshake juga merupakan nutrien asas untuk tumbesaran kanak2.

Orang dewasa boleh ke ambil? Boleh, sangat-sangat digalakkan especially yang berhajat ingin tambah berat badan, juga sesuai ntuk atlet, ibu hamil, ibu berpuasa tetapi menyusukan anak, orang yang selalu mkn fast food dan lain2. Ada apa2 kesan sampingan selepas ambil mealshake?? Ada!! kesan sampingan dia, kulit makin cantik dan gebus gebas...hehe. Kandungan mealshake juga kaya dengan serat dan secara tidak langsung membantu membuang lemak dan sisa berlebihan dari perut dan usus.   

Pendek kata segala kandungan khasiat, vitamin dan mineral di dalam mealshake selamat, semulajadi dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat kanak2 sehingga dewasa. Bagi saya ini lah masa yang sesuai untuk memiliki mealshake dan ianya satu pelaburan yang sangat2 berbaloi buat keluarga tersayang. :))

Masih berbaki 22 hari lagi Promosi Mealshake untuk bulan Mei 2014 nie. Lama lagi tu!! tapi ayuh jangan tangguh lagi grab now "buy 6 free 1" while stock last. Kang jgn ada yang meronta2 menangis gara2 stok mealshake is over..huhu. Dapatkan harga yang berbaloi-baloi sempena promosi pada bulan ini. :))



 Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan tempahan, tawaran menarik  dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi terbaik dan percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Hp : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...