VITALEA, B-COMPLEX, VITAMIN C I VITAMIN SUPERBB KESAYANGAN SAYA

Actually dah lama nak buat entry tentang suplimen kesyangan saya, tapi selalu postponed menulis entry-entry yang lain. Banyak entry yang superbb2 yang saya suka nak sharing dengan anda tapi xcukup kaki tangan nak menaip..hehehe..terover gitu!

Okeh xperlu nak bebel mcm mak nenek, jom! saya nak share testimoni saya sepanjang menggunakan vitamin shaklee. Saya juga seperti ibu-ibu yang lain yang bekerja, dan hari-hari memerlukan komitmen yang besar untuk menguruskan anak dan rumahtangga, itu perkara biasa, namun tugas seharian saya memerlukan tenaga dan kesihatan yang sempurna, almaklumla saya dan suami bekerja tidak sama waktu, kadang en.suami kerja siang kadang malam, jadi tugasan menguruskan rumahtangga dan anak tidak boleh dilakukan bersama.

Kadang-kadang keletihan ditahap yang infinity, sehingga selepas saja solat maghrib trus pengsan(haha..letih tahap gaban sangat la tu), kadang anak yang jaga saya, sebab mata mama dah macam garfield..huhu. Sabo je la kesian zara kena main sorang2.

Seperti biasa, bangun pagi untuk bersiap ke ofis pun rasa malas, mengantuk dan lesu. Sampai satu tahap saya terfikir, "knapa aku teruk sampai macm nie skali, orang lain pun ada anak juga, ada rumahtangga juga, tapi xde la sampai drive dan sampai di opis pun nak ngantuk2".

Selepas pada tu saya bertekad dan buat keputusan untuk mencuba vitamin shaklee iaitu, vitalea, b-complex dan vitamin c. Alhamdulillah sehingga kini sudah 2 tahun lebih saya menggunakannya. Satu perubahan yang ketara yang saya dapat rasakan sendiri. Rasa cergas, tak mengantuk, bertenaga dan apa yang paling best saya dah boleh settlekan hal2 anak dan rumahtangga dengan jayanya..hehehe

Opsss lupa pulak, ketiga-tiga vitamin ini bukan sahaja memberi tenaga dan kesihatan optimum, malahan bonus yang saya dapat adalah kulit bertambah lembap, lembut dan berat badan maintain je..feww2.. Hebat kan!!

Anda nak tahu rasa macam mana, anda perlu cuba sendiri! Serious besttt!!!

**Kalo pergi mana2 vitamin superbb kesayangan saya mesti berkepit skali..haha..sayang nak tinggai wehhh..dah mcm anak sendiri pulakkk**


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit


Hubungi Saya untuk dapatkan harga yang menarik, tempahan dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Hp : 012-5763744 | fb : Nur Bahirah Abdullah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...