CINCH TEA SHAKLEE TEH PILIHAN ANDA

Assalamualaikum

Selamat pagi semua, saya doakan anda sihat, kaya dan berjaya di dunia dan akhirat.

Alhamdulillah pagi ini saya dapat merasai 1 lagi produk shaklee yang super awesome iaitu Cinch Energy Tea Mix. Memandangkan saya bukan lah peminat tegar teh, jadi saya tak la excited sangat nak cuba dan dalam masa yang sama juga saya menyusukan ziyad sepenuhnya.

Jadi pengambilan kafein dalam diet harian harus juga dikawal, sebab takut terkesan pada kuantiti dan kualiti susu. Boleh dibilang dengan jari saya minum teh dalam sebulan, itu pun sekadar tumpang2 minum air teh suami.hehe..nak dibancuh untuk diri sendiri memang tak la..^_^



Berbeza dengan Cinch Tea yang saya cuba pagi ini, saya hanya ambil satu sachet dan ditambah dengan 250ml air panas (sebagai percubaan pertama). Rata-rata saya dengar dari kawan2 yang minum, Cinch tea memberi tenaga semulajadi, mata tak mengantuk dan bantu untuk kecergasan tubuh.

Ya, ianya memang tepat sekali, saya dah rasai ketiga2 kesan tersebut selepas minum 1mug pagi tadi. Saya bangun seawal 3 pagi dan sehingga ke saat saya menulis entry ini, mata tidak mengantuk lansung. Berbeza sangat dengan sebelum ini.


Kenapa Cinch Tea berbeza dengan teh yang lain??

  1. Teh yang paling selamat tanpa kafein..ya totally 100% tanpa kafein
  2. Semulajadi, penggalak tenaga semulajadi
  3. Menjadi pilihan terbaik bagi peminat tegar kopi, soda atau manisan.
  4. Mengekalkan kecergasan tubuh
  5. Tidak merbahaya terutamanya kepada ibu yang menyusu anak sepenuhnya
  6. Tanpa Gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

Keberkesanan Cinch Tea telah diyakini kerana ia dirumuskan dari 4 jenis campuran teh iaitu :

Matcha Green Tea Powder 
  • berfungsi  secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrien yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksidan

Red Tea Extract
  • Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol (pejuang kanser yang kuat). 
  • Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas
  • Polifenol adalah antioksidan yang kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor daripada merebak.
White Tea Extract
  • Juga dikenali sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau.
Rooibos Red Tea Extract
  • Tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan, kaya dengan sebatian polifenol (antioksidan)

Siapa yang sesuai minum??

  • Orang yang sentiasa letih
  • Mengantuk
  • Lemah badan
  • Selalu hilang Fokus
  • Metabolisme rendah
  • Orang yang nak kurus
  • Peminat teh tegar
  • Orang yang selalu travel jauh (drive sorang2)

Sangat mudah dibancuh hanya 1-2 sachet + air panas atau air sejuk, siap boleh diminum
atau korang boleh perah lemon untuk rasa yang lebih enak dan menyegarkan.

Saya sudah, ternyata Cinch Tea mampu beri kesan maksima, letih, mengantuk, lesu kini tiada lagi. Alhamdulillah..



Ingin mencuba? boleh contact saya :

Nur 012-5763744
id : 908782

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...