TAK SEDAP LANGSUNG - MENYESAL BELI ESP!!!

Wahh, ramai juga yang merungut, esp tak sedap la, bau mcam susu la, bau soya la...macam2..pendek kata xleh terima dek tekak. Ada yang dah beli tinggal gitu aje, juz display kat dapo.. Adoiii sayangnya, ruginya....bnyak khasiat tu korang nak taw,..xmau meh bagi saya..hahaha..gurau je..

Bagi yang tak suka minum esp, meh saya nak share resepi esp yang sodap sehingga menjilat shaker,,haha..

2 sudu Esp + Black current atau milo atau horlick atau air buah atau susu (mana2 yang bekenan dihati, jangan tambah ngan air kopi udah lerr) lepas tu tambah air kosong atau air sejuk then shake!!!!...tengok hasilnya, perghhh marbelesss!!....if korang nak pekat sikit tambah 3 sudu esp, air agak2 je bila shake jadi pekat,,ermm wallahh,,,Tapi Awas jangan bancuh dengan air panas ye kawan2...kang rosak pulak protein dalam esp tu...so minum bnyk mana pun xnmpak kesan apa2..

Okeh stail saya pulak, saya lebih suka minum plain gitu, maksudnya xcampur apa2 perasa, Original orang putih kata. 2 sudu esp + air sejuk@suam...shake!! hasilnya.... berghhhh...Alhamdulillah. Saya tak suka campur sebab sya xmo menodai kesucian esp..haha,,n rasa nya yang ori tu la lagi berkhasiat sebenarnya.

Okeh contoh la sya bagi, korang makan buah mengkudu ori dari pokok dengan juz mengkudu yang dah siap proses, mana lagi berkhasiat?hehe..contoh jela saya bagi, if korang xsuka n boleh je tambah macam saya suggest resepi kat atas..jangan risau ye..masih lagi berkhasiat.

Saya biasanya minum esp waktu pagi time perut kosong. Knapa ye, mesti ada sebab...Sebabnya waktu pagi semasa perut kosong kadar metabolisme kita tinggi berbanding waktu lain, maka semua asid amino dapat diserap dengan lebih berkesan.

p/s : Bila esp dah abis tong nya saya buat tabung-wah jimat xyah beli tabung!! hehe



TAK SEDAP LANGSUNG - MENYESAL BELI ESP!!
Esp minuman setiap pagi saya dikala perut masih kosong
Hubungi Saya untuk dapatkan tempahan, tawaran menarik  dan pembelian produk Shaklee dan konsultasi terbaik dan percuma pada bila-bila masa.

Nur Bahirah | Wassap/Call : 012-5763744
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 908782]
Fb : Nur Bahirah Abdullah | fanpage : Butik Vitamin Semulajadi
Email : nbh_gal84@yahoo.com/ nurbahirahabdullah@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...